15 Ağustos 2014 Cuma

takarak aşk kanadını, yakında geleceğim.

elimde nokia 3310la üşenmeden nota yazıp berivan şarkısını çıkarasım var hep bu ara. üstümde beyaz atlet, altımdaysa kısa peygamber donu.
antakyada orta halli bi memur hayatı yaşaktayım şu ara. ufak bi bahçam olsa, sabahları uyanıp sulasam. sonra sözcü gastesini alıp, mevcut düzene tekli kotukta oturup atarlansam, bide marjinal gençler taksimde yürüdüğünde facebook üzerinden itidal çağrısı yapsam müküş olucak. ammavelakin olmadı, olduramadık. evvela apartmanda oturmaktaydık, bahçamız yoktu. emeklilik desen, bağkurdan emekliliğe aday olsam daa önümde oniki basamak vardı.
antakyada olmanın sıkıntılı tarafları da var elbet benim için. mesela havalar, hergün sabah namazını müteakiben miko'dan "taşak çatlatan, göt büzüştüren soğukları" istiyorum. ama o göndermiyor, havalar neyse o yine basit çok çok terleyip etrafa toksik asit saçarsın çevreye zarar verirsin filan. asıl mesele eski kız arkadaş. ekseriyetle yüksek populasyonlu bi kafede veyahutta umuma açık yerlerde belki bi iskendercide ulan kelle paçacıda bile karşılaşırsın ama ben gidip terzide karşılaşıyorum. evet terzide. "götüme götüme odaklanıp memet abi çok bol bu az daraltsan derken" hem de. ya işte şanssızlık bacanak. ama şansımız dönüyor bazı zamanlar kızlar dört dönüyor etrafımızda hep aynı hikaye bide aq. işte çok erkeksin, senin gibisini görmedim, gelin olarak gitmek istediğim tek yer antakya falan filan. oluyo yani
velhasıl kelam saat olmuş gecenin ilerleyen saatleri. belki de şuan üst kattaki nezaket teyzeylen imadettin amca sex tanrısına adaklar adıyor. belki de karşı komşumuz zekiye teyzeylen süleyman amca kuşluk vaktine kadar yiyişecekler. bense birazdan yanımdaki kanepeye devrilecem, ne sevişmesi olm. alarmı "bahçada yeşil çınar" olan bi adamım lan ben ne sevişicem.
hadi öperim, allahaemanet.

mınakoprensliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder